Biltur med mysko människa!

publicerat i Alva;
När jag kollade mejlen i dag var det en annan au pair som hade skrivigt till mig. Så jag täkte å vad kul och träffa någon annan än bara familjen, och någon i mi egen ålder. Så jag gav mitt telefonnummer och han ringde ( jag som först trodde det var en hon!).

30 minuter senare var han utanför huset och på upfarten stod en 26 år gammal tjeck :/ Gissa om jag blev förvånad. men jag tänkte att om han har kommit hela vägen hit måste jag ju ialla fall göra något så vi tog hans bil och åkte runt i Oswego lite och till en annan au pair från colombia som också visade sig vara 26 år gammal och han sa att han skulle bo nära men nära var typ 20 minuter i skit höv fart bort. Shauna ringde tilloch med en gång för att kolla så jag levdde, han såg ju lite mysko ut måste jag säga. och pratade skit om alla och allt här i detta landet så ja frågade "varför är du här?" och han svarade " det var ett misstag" !!!! Strange.

Men efter en och en halv timme komm jag ialla fall välbehållen tillbaka till huset och mitt rum där jag sitter i dag. Nästa gång tar jag nog min egen bil känns säkrast så.

God natt allihopa i morgon börjar första jobb dagen så jag måste sova lite.

P.S Tänker mycket på er där hemma i sverige
P.P.S jag har köpt filmjölk, musli och lingonsylt i dag

Kommentera inlägget här :