Ännu en varm dag!

publicerat i Alva;
Tänkte precis skriva det känns som att ajg är utomlands för att det är så varmt, tills jag kom på mig själv med att jag är ju facktiskt utomlands. Mornarna är jummna och dagarna är jätte varma dryga 30 grader i skuggan så i dag har vi spenderat dagen vid poolen. Jag var jätte trött och tänkte strunta i träningen men så fråga Campbell om vi inte kunde åka till min träning så han kunde få leka på kids club så of we went ( suuper bra att de tycker om att vara där för då kan jag träna på dagarna om jag vill =)).

Jag sprang  dryga 40 minuter som jag brukar och strechande lite sen var det bråttom hem för att min LCC skulle komma på ett möte med mig och familjen. Vi fick skriva på ett pappar att jag inte jobbar mer än 45h , inte städar osv.

På fredag har mamman tagit en ledig dag för att vi ska tydligen till en vattenpark, vilket jag toro kan blir riktigt kul =)

God Natt <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av koko:

Hej Hopp

Wow, verkar ju helt ok "over there",

Har just jobbat klart 2a dagen efter sk semestern, helt ok, vädret är ju inte det bästa...

Där på outlet skulle nog Johanni vart me, `=)

Ringer dig snart, vilken tid passar dig bäst?

TPD-sköt om Dig

Puss&Kram KOKO

2:a kommentar, skriven , av koko:

Hej Hopp

Wow, verkar ju helt ok "over there",

Har just jobbat klart 2a dagen efter sk semestern, helt ok, vädret är ju inte det bästa...

Där på outlet skulle nog Johanni vart me, `=)

Ringer dig snart, vilken tid passar dig bäst?

TPD-sköt om Dig

Puss&Kram KOKO

3:e kommentar, skriven , av farmor:

Lyckost du,som har varmt o skönt,vattenpark låter härligt blir nog kul.Sommar i sverge vill sej iget vidare,mycket blåst lite sol o lite regn,som vanligt alltså.

Ha det så bra BAMSEKRAM farmor.

4:e kommentar, skriven , av emelisen:

Hej :D du vad är ditt hemnummer och mobilnr :D ?

Tänkte ringa till dig ngn dag och prata lite :)

ringde till pao förut (:

Så i september hoppas jag på att ses :D

5:e kommentar, skriven , av Hallmans:

Hej Sofia

Härligt att du har det bra i USA.

Och att vädret är så fint!

Här i Lidköping har vi haft molnigt i två dagar.. och idag kom det några regnskurar och.

Vi hörs.

Stora kramar fr Thomas, Helene, Jojjo, Lovisa och Petter

Kommentera inlägget här :