2-1 till Chicago

publicerat i Alva;
1-0 efter 6 minuter, sedan 1-1 efter en stund...men i sista minuten skjuter Chicago in bollen och vinner där med 2-1! Alla jublade, konfetti eldar och jag vet inte vad det var.

Men ärligt talat fy vilken dålig publik, så fort totonto gjorde något bra buade alla, när de misslyckades med något skrattade hela publiken, jag blev riktigt förvånad, och ännu mer förvånad blev jag över att mamman i min familj lät henners barn skrika sucker hela tiden.

Vi kom till området drygt 2h innan matchen hade med oss grill och massa mat jätte mycigt om det inte vore för att den minsta ungen springer på allas skor och hela tiden förstör saker utan att någon säger till men jag hade kul.
När vi kom in fick vi någon slags docka av Blanco, tydligen en stor Mexikansk fotbollsspelare.

Här kommer lite bilder!


Jag och Shauna


                                                                     Campbell                         Typ slut!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Helene:

Hej Sofia!

Nu är vi hemma fr Kroatien, Dubrovnik m omnejd.

Varit helt underbart sol sol sol bad bad bad

Härliga kvällar med go mat o vin. Knappt ngn skillnad på temp varmt jämt.

Är jätte nyfiken påhur du har det och den här bloggen är ju jätte kul att läsa. och gör ju att det känns som du är närmare än du är.

Lovisa var inne på ngt internet cafe gång under resan för att stilla vår nyfikenhet

Massor med kramar från Helene

Ha det gott nu

2:a kommentar, skriven , av farmor:

Hej Sofia! kom nyss hem från stugan,vi bor lite här och där,för vädret är lite ostadigt,så måste jag hem läsa din blogg.kolladei.t.patrik kom på 86e plats tid 42,58 bra va?verkar som det blir du som sätta lite pli på killarna,lycka till.

JÄTTEMÅNGA KRAMAR.farmor.

3:e kommentar, skriven , av andreas:

Se där, du verkar ha det bra då :)..



Åkte med din familj hem från Vansbro precis och i övermorgon ska Josse hänga med till vår sommarstuga..



Lycka till med uppfostran i fortet, du får sätta lite pli på ungen ;)!

Kommentera inlägget här :